Re: Pytanie dotyczące pamięci RAM

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 19:02:10 MET DST

Użytkownik "Paweł" <pavelp@op.pl> napisał w wiadomości
news:dd04t8$5q1$1@news.onet.pl...

> Tylko nie bardzo wiem jak to sprawdzić, ewentualnie przestawić. Bo jeśli
> dobrze zrozumiałem, to jest możliwość, że pamięć może pracować z większą
> częstotliwością, a może być ustawiona na mniejszą ? Płyta obsługuje na
> pewno częstotliwość 400Mhz, a co do pamięci nie mam pojęcia jak to
> sprawdzić.

Już sprawdziłeś - w SPD jest cała specyfikacja pamięci. No więc Twoje
pamięci pracują z defaultowymi (nominalnymi, standardowymi, fabrycznymi
itd...) ustawieniami 266MHz (PC2100 czyli 133MHz x2 bo DDR) - a więc takimi
jak powinny i nie masz szybszych ;) Kupując drugą kość kup taką samą (taką
samą pod względem specyfikacji).

> Czyli wnioskuję, że mogę kupić DDR(DDR1) DIMM :) .

Tak - po prostu DDR, domyslnie DDR oznacza DDR1.

> Dzięki za rzucenie mi trochę światła .

No problem.

--
[ pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046 ]