P³yta g³owna na VIA691- pro¶ba o pomoc?

Autor: Marcin <mjastrzab_at_tlen.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 11:26:10 MET DST

Witam Wszystkich!
Mam plyte glowna ZIDA BX98-3D na chipsecie VIA691, SLOT1. Niestety
instrukcja do plyty jest niedostepna na stronie producenta czy gdziekolwiek.
Jesli ktos moglby udostepnic taka instrukcje - bylbym wdzieczny.
Potrzebuje pilnie zalozyc do niej najbardziej wydajny procesor jaki mozna.
Na stronie producenta w faq znalazlem ze Pentium III. Plyta ma maks. czest.
FSB 124MHz i mnoznik 10x. Mam takze przejsciowke na S370 z regulacja
napiecia rdzenia 1.8-3.5V
Wobec tego mam pytanie: czy moge tam zalozyc rowniez PIII coppermine o
napieciu 1.65V.? Jesli nie to moze celerona z FSB 100 (1.75V)? Niektore
celerony (FSB66) zasilane sa 1.5V - czy one beda dzialac?
Bardzo prosze o pomoc! Nie moge nigdzie znalezc jakichkolwiek informacji na
ten temat!
Z gory dziekujê!

Pozdrawiam!
Marcin