Kart na RT2460P i nie ma³y k³opot!

Autor: Grandalf <grandalf_at_op.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 11:24:52 MET DST

Witam! Jestem u¿ytkownikiem nie ma³ej sieci osiedlowej. Mój komp pracuje
na win98 z nieoficjalnym SP1. ¦ci±gaæ pliki z neta moge bez problemu,
du¿e i ma³e. Jednak inna sprawa ma siê na lokalnym FTP. Moja karta Wi-Fi
pracuje na chipsecie RT2460P. Gdy ¶ci±gam du¿y plik z FTP np.700MB to
*zawsze* po pewnym czasie komputer siê wiesza. Znalaz³em podobny problem
a w archiwum z 2002, ale nie znalaz³em odpwowiedzi. Komputer mo¿e
chodziæ ca³y dzieñ albo mo¿e byæ 5 min po w³±czeniu i jak zapuszczam
¶ciaganie z lokalnego FTP to zawsze *pada* i pomaga tylko reset. Po
stronie FTP nie ma blêdu bo inni mog± ¶ci±gaæ bez problemu. W tamtym
artykule pisa³o co¶ o wersji TCP/IP tylko nie wiem jak j± sprawdziæ.
My¶la³em ¿e to konflikt przerwañ, ale jak zostawi³em dodatkowo tylko
sieciówke to i tak nast±pi³ zwis. Nie mam pojêcia co mo¿e byæ powodem,
ale mo¿e kto¶ siê orientuje? Bardzo bym prosi³ o jakie¶ pomocne rady.

Pozdrawiam
"Grandalf"