Problem kabelka (USB)

Autor: jacost <jacostr_at_z.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 10:24:42 MET DST

Witam,

Kupiłem sobie właśnie kartę PCI->USB 2.0 i panel z gniazdami USB i
czytnikami kart flash. W komplecie do panela dostałem kabelki - w
wypadku USB są to kabelki posiadające z dwóch stron płaskie wtyczki do
złącz pinowych takich jak na płycie głównej.

Problem polega na tym, że karta USB ma wyprowadzenia do wewnątrz w
postaci zwykłych gniazd typu A (takie, jak na zewnątrz). Szybki zwiad po
Allegro i WWW wykazał, że nie znajdę gdzieś łatwo kabelków łączących te
dwa rodzaje gniazd. Gdzie szukać wobec tego rozwiązania? Wtyczek typu A
luzem? Kupić kabel z dwoma wtyczkami typu A, przeciąć i założyć wtyczki
"typu wewnętrznego"? Jakieś wskazówki?

Pozdrawiam

J.