Re: Problem z wykrywaniem CD-ROM na plycie Abit BX133-Raid

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 10:21:45 MET DST

eM napisał(a):

> Aha. Czyli podlaczyles do "normalnych" kanalow IDE.
> No to nie wiem dlaczego :-/
>
> Moze sprobuj wylaczyc ten drugi kontroler (HPT) w BIOSie...
>

> eM
Juz wszystko dobrze. Jest cedek. Niestety przez swoja nieuwage (lub
glupote) jednak podlaczylem do kontrolera ATA100 HPT. Dopiero pozniej
sie zorientowalem jak sprawdzalem z manualem, ze powienienem do
kotrolera ATAPI podlaczyc. Niestety nie mam mozliwosci wlaczenia 2
pecetow na raz stad pewnie ta pomylka. Obecnie hhd dziala na ATA100 HPT
natomiast CD-ROM na ATAPI. Wszytko gra, widac cedeka w windows i mozna
bootowac z niego DOS-a etc.
Wielkie THX wszystkim za pomoc i sorki za moja niedbalosc.

Pozdrawiam, OMSON