Proszę o pomoc w wyborze laptopa [krótkie]

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 18:44:34 MET DST

Witam,
zacznę krótko, mniej ważne kwestie poruszę poniżej.

Poszukuję laptopa który spełniałby poniższe kryteria:
1. cena do 3000 PLN max. (dobrze jakby był tańszy, wiadomo..)
2. długi czas pracy na bateriach
3. niska zawodność (oczywiście sprzętu)
4. długa, pewna gwarancja (min. 24 m-ce, przydałoby się 36, nawet za
dopłatą)

W kwestii PC nikogo bym się nie radził bo w temacie siedzę wystarczająco
głęboko, ale z laptopami rzadko miałem do czynienia.
Zastanawiam się nad kupnem Fujitsu-Siemens AMILO L7300, ale nie jest to mój
wybór a raczej sugestia sprzedawcy, o mało co kupiłbym w ciemno. Sprzedawca
_zapewniał_ mnie że bateria trzyma ok. 3,5 h a właśnie wyczytałem gdzieś w
archiwum że standardowa, 8 komorowa trzyma 2,5h a 4 komorowa na polskim
rynku tylko 1,5h. A byłbym poszedł dziś do tego sklepu i się wpakował.
Kolejna informacja od tegoż sprzedawcy której nie zrozumiałem- "wszystkie
laptopy na AMD trzymają nie dłużej niż 1,5h" (Intel górą??, jak ja tego nie
lubię, tym bardziej że argumentów brak). To po co mobilne bartony? A na
starszych procach to ile chodziły?

Dobra, jeszcze kilka słów do czego ten laptop ma służyć. Otóż ma służyć do
pracy biurowej poza domem. Głównie Word, Excel, czasem jakiegoś ebooka
przeczytać, ew. obejrzeć film czy posłuchać muzyki dla relaksu. No i
przydałoby się jeszcze podpiąć do netu przez WiFi i LAN.
W domu mam PC w którym jest wszystko czego mi trzeba więc będą się
uzupełniały.

Jeszcze jedno, mam możliwość robienia zakupów w Action, mają tam takie marki
jak Acer, Maxdata, Actina, Asus, może coś z tego. bo hurtowa marża mniejsza?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc oraz wszelkie sugestie.

Pozdrawiam.

--
rosak