Re: Pionowa mysz

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 16:50:16 MET DST

> Popełniasz ten sam błąd co większość ludzi: przesuwasz mysz samą
> dłonią wyginając nadgarstek zamiast całą ręką.

Hm... ja nie wiem, czy przesuwanie myszy cala reka jest takie wygodne...
W ustawieni z ktorego korzystam na stole opieram reke od nadgarstka do
polowy dlugosci lokcia. Na plask, zeby nie odginac dloni do gory.
Na myszy oparte sa wylacznie opuszki palcow i tylko one sa
wykorzystywane do poruszania mysza. Czulosc myszy jest ustwaiona tak,
zeby do przesuniecia wskaznika od jednego do drugiego konca
ekranu nie zachodzila potrzeba odrywania nadgarstka od stolu.

Od 8 lat brak symptomow ciesni nadgarstka... odpukac w niemalowane ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.