Re: Pionowa mysz

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 13:59:16 MET DST

Dnia Wed, 03 Aug 2005 13:24:17 +0200, JaromirD napisał(a):

> Znalazłem takie. Ale są piekielnie drogie, nawet $100.
> 1. http://www.fentek-ind.com/ergmouse.htm

Moim zdaniem trackball nie umywa sie do mychy, moze to kwestia
przyzwyczajenia, ale kiedy pracowalem na trackballu to jakos nie czulem tej
wladzy nad kursorem. Poza tym praca palcem lub kilkoma jest dl alapy
bardziej meczaca od pracy nadgarstka.

> 2. http://www.extremetech.com/article2/0,3973,1034216,00.asp

Tutaj trudno powiedziec ale bydle z tego :) jezeli nie wazy duzo to moze i
wygodne ale moim zdaniem mycha nie moze byc taka wielka bo komfort pracy
odlatuje w sina dal.

> 3. http://www.evoluent.com/

Trzebaby sprawdzic czy ruchy nadgarstekiem w plaszczyznie gora-dol sa mniej
meczace niz lewa-prawa, ale moim zdaniem w przypadku praworecznych ludzi
ruch ta mycha w prawo jest klopotliwy z uwagi na to ze nadgarstek slabo
wygina sie do gory ;)