Re: "Demontaz" Raid 0

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 11:56:40 MET DST

Użytkownik "kalika" <kalikaaa_54@nospam.poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dcq3p3$4mh$1@inews.gazeta.pl...

> jasne tylko ciekawe po co to zrobil, bo przyrost wydajnosci dzieki temu
> rozwiazaniu jest prawie zaden.

zalezy jak lezy. na starenkiej plycie kt400 przyspieszylo mi wyraznie, bo
zrobieniu stripa z 2 x 160 maxtora. czas dostepu tez jakby zmalal.

teraz mam dodatkowo 2 x 300 podpiete bez raida do kontrolera sata na pci i
jak porownuje to ten strip jest srednio 7% wydajniejszy. a 7% to juz nie
jest nic.

ale sa takie plyty, ze to niewiele daje, a wieksze niebezpieczenstwo utraty
danych z 2 dyskach po awarii tylko 1 powoduje, ze sie nie oplaca to ryzyko.
jak ktos chce naprawde przyspieszyc raidem 0 to wydatek na porzadny kontoler
jest niezbedny. te integrowane to takie sobie sa

tbg