Re: myszka

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 13:22:47 MET DST

Użytkownik "Koliber" <seller855@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dcnkk0$j8m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Problem w tym, ze jak rusza myszka do w glosnikach cos mi piszczy,
> cholernie
> denerwujace na dluzsza mete. Gdzies juz kiedys widzialem posta na ten
> temat
> ale nie moge go znalezc, wiec prosze o pomoc.

Myślę, że to kwestia zintegrowanej karty muzycznej w chipsecie. Przy nie
odseparowanych układach czasem pojawiają się takie trzaski - ja akórat
miałem podobnie przy przewijaniu stron, już nie pamiętam na której płycie.
Włóż zewnętrzną, zobaczysz czy to o to chodzi. W drugiej kolejności (bo
dłużej) przeinstalowałbym wszelki oprogramowanie i pościągał najnowsze
wersje.

--
[ pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046 ]
[ ABIT A8N ULTRA | ATHLON 64 3000+ @ 3800+ 1.45V VENICE QVC-100CU+ ]