myszka

Autor: Koliber <seller855_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 13:15:41 MET DST

witam,
mam taki maly ale bardzo denerwujacy problem :] nie wiem czy pisze na dobra
grupe, ale co tam.. raz sie zyje;).
Problem w tym, ze jak rusza myszka do w glosnikach cos mi piszczy, cholernie
denerwujace na dluzsza mete. Gdzies juz kiedys widzialem posta na ten temat
ale nie moge go znalezc, wiec prosze o pomoc.
Probowalem juz powyciszac w windowsie jakies niepotrzebne rzeczy ale nie
pomoglo.
Mam oczywiscie win xp +sp2, plyte MSI K7N2 Delta -L, myszke na ps2, 512
ramow
Dodam ze wczesniej nie mialem takiego problemu :)
posiadam optyczna myszke a4tech

Z gory dzieki
pozdrawiam