Re: dylemat przy wyborze starszej karty grafiki

Autor: gszydlo <gszydlo_at_o2.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 13:22:11 MET DST

GeForce FX-5200 posiada sprzetowa obsluge DirectX 9.0b oraz OpenGL 1.5
natomiast Radeon 9250 - DirectX 8.1 oraz OpenGL 1.3 z niektorymi
"rozszerzeniami" OpenGL 1.4/1.5. Jakosc obrazu lepsza jest na ATI, co do
gierek to wszystko zalezy od pamieci, nie tylko od ilosci ale od
"szerokosci" :-) Brac ta karte co ma DDR 128-bit, jesli obie maja 64-bit to
brac ATI ze wzgledu na jakosc obrazu, obydwie karty bardzo dobrze poradza
sobie w starszych grach (DirectX 7/OpenGL 1.4), Ja osobiscie mam GeForce
FX-5200 i jestem zadowolony (lepsza obsluga OpenGL, ATI nastawiona jest
bardziej na DX, ale widac to dopiero w profesionalnych programach, nie w
grach).