dylemat przy wyborze starszej karty grafiki

Autor: czosnek <knobs.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 12:46:52 MET DST

czesc
nie ukrywam ze jestem dosc zacofany na arenie kart grafiki, jednakze zostalem
zmuszony do kupienia takowego podzespolu, budzet jest dosc ograniczony wiec
bedzie to albo GF FX 5200 albo ATI Radeon 9250. Nie zalezy mi na rozwazaniu
nowych propozycji tylko na wyborze jednej z nich, jedna z nich moge mianowice
dostac za doslownie grosze. Troche poszperalem i wnioskuje z tego ze GF jest
tylko niewielkim ulepszeniem GF4 440 i ze w dalszym ciagu wyprzedza rownolegla
konkurencje, z drugiej jednak strony spada na ta karte lawina krytyki macac w
glowei mi podobnym. Przeczytalem archiwum i po tamtej skromnej lekturze
sklaniam sie raczej do Radeona. Acha dodam jeszcze ze w roznych benchmarkach
ten GF roznie wypadal a rozbieznosc byla raczej dosc duza. Wiec pytam sie
gdzie jest prawda?? jeden test byl na Digital-Daily, drugi na Hardwarezone.
Od karty nie bede wymagal niebotcznych osiagow lecz raczej, solidnosci,
bezawaryjnosci i przyjemnosci w troszke starszych gierkach.

pozdrawiam
debiutujacy na pl.comp.pecet - czosnek