problem z większymi plikami z HP1100A

Autor: kicurek <kicurekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 11:48:11 MET DST

Drukowałem ostatnio pliki (głównie jpg wstawione do CorelDRAW! 8) graficzne -
no i na HP DeskJet 5550 (na USB) drukowało bez problemów.
Ale przez pomyłkę wrzuciłem raz na drugą drukarkę (HP1100A przez LPT) i po
zbuforowaniu do niecałych 3 MB (całość w buforze miała mieć 3,40 MB) drukarka
odmówiła współpracy nie był to błąd jednorazowy, bo z ciekawości potem
spróbowałem drugi raz - i to samo:(
Komunikat drukarki (w sensie świecących diod) wskazuje na przepełnienie pamięci
Rozumiem, że drukarka (1100) ma tylko chyba 2 MB własnej pamięci - ale 5550 ma
chyba ułamek tego, więc tak na przyszłość zacząłem się zastanawiać, że jakbym
potrzebował na szybko to jak to obejść...?

P.S. Aha! zmiana trybu pracy LPT nic nie zmienia, zmiana sposobu buforowania -
również:(