Re: LCD w notebooku, rozświetlona plama

Autor: Robot <Robot_nie_mam_maila_at_hotmail.com>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 10:52:48 MET DST

> Zdjęcie jest troche niewyraźne ale moim zdaniem matryca jest
> nierównomierne podświetlona.Najlepiej notebooka zwrócić lub wymienić na
> inny egzemplarz.
No tak, zdjecie rozmazane robione z reki bez flasha (z flashem pewnie by
nie bylo widac tej plamy), ale jasna plame widac.

> Możesz również spróbować ponegocjować obniżenie ceny np: o 50% ;)
> Czy to był open-box?
To byl fabrycznie nowy sprzet.

Jeszcze pytanie: LCD ma 1 martwy subpiksel. Czy po zwrocie (mimo ze
sami mi taki wyslali) do sklepu moga tam stwierdzic, ze to wada i odmowic
przyjecia?

Robot.