Re: lcd 17 czy 19?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 07:02:31 MET DST

On Tue, 02 Aug 2005 01:59:49 +0200, scx <szczupx.WYTNIJ@TO.wp.pl>
wrote:

>Dnia 30 Jul 2005 11:04:12 +0200, "z-23" <newsownicaWYTNIJTO@op.pl>
>wyklepał(a):

>Ja ci tylko powiem, że i 17 i 19 pracują w 1280x1024.

nie wiem jak 17'' ale niektore modele 19'' moga spokojnie pracowac w
1600x1200 procz tego wynalazki pracujace w aspect ratio 16:9 np.
bardzo sympatyczne samsungi serii synchmaster.

>Wniosek prosty - 19 ma tylko większe piksele, czyli teoretycznie mniej
>szczegółowy obraz.

j.w.

>A moja rada jest taka: idź sobie np do Makro, albo do MediaMarkt,
>popatrz sobie jak wyglÄ…da jedno i drugie i zadecyduj...

to jednak dobry pomysl.

>PS: Filmy na 17" z odległości 3 m to jednak troszkę nie to...

ale z odleglosci paru centymetrow, moze sie poczuc jak w IMAXie. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.