Re: lcd 17 czy 19?

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 01:59:49 MET DST

Dnia 30 Jul 2005 11:04:12 +0200, "z-23" <newsownicaWYTNIJTO@op.pl>
wyklepał(a):

>Witam,
>
>chciałbym zakupić monitor lcd, będę dysponował sumą około 1400-1600zł i
>zastanawiam się, czy powinienem wybrać monitor 17" z wyższej półki czy 19" z
>niższej. Komputer będzie wykorzystywany głównie do programowania, prac biurowych
>i oglądania fimów (zastosowanie najmniej krytyczne, jednak również istotne).
>Dodatkowe wymogi to:
>- złącze cyfrowe i analogowe
>- sensowna gwarancja na martwe piksele (najlepiej 0)
>- duży kontrast

> [...]

Ja ci tylko powiem, że i 17 i 19 pracują w 1280x1024.
Wniosek prosty - 19 ma tylko większe piksele, czyli teoretycznie mniej
szczegółowy obraz.
A moja rada jest taka: idź sobie np do Makro, albo do MediaMarkt,
popatrz sobie jak wygląda jedno i drugie i zadecyduj...

PS: Filmy na 17" z odległości 3 m to jednak troszkę nie to...

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)