Re: Bariera 8 GB a ilosc systemow na dysku

Autor: Telemach <tvforyouWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 22:58:12 MET DST

> nadal nie rozumiem jaki to ma związek, system możesz wystarować nawet z
> dyskietki

z tym ze ja nie chce startowac z dyskietki

> mówisz 8 GB to prosze...

8 GB tylko na partycje systemowe bo dane moga byc wyzej

> 500 MB na win9x
> 1 GB na win2k
> 2 GB na win XP
> 100 MB ma boot linuxa
> no i gdzie te 8 GB ??? który system nie wystartuje ??

no dobra z tym ze moge zrobic max. 4 partycje podstawowe a jak zrobie trzy
partycje podstawowe to moge juz zrobic tylko jedna rozszerzona na dyski
logiczne, w obu przypadkach zadne narzedzie do partycjonowania juz nie pozwala
mi zagospodarowac reszty miejsca na dane.

Mialem taka konfiguracje

Win9x - podstawowa
Win2k - podstawowa
DOS - podstawowa
Linux - rozszerzona z dyskami logicznymi

i zostalem w ten sposob ograniczony tylko do tych 4 systemow ktore musialem
ulokowac ponizej 8 GB a reszty miejsca juz nie moglem zagospodarowac zadnym
programem do partycjonowania

- Telemach -