Re: Czemu mi nie działa dual channel ?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_epf.BEZ-TEGO.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 11:03:17 MET DST

On Thu, 28 Jul 2005 21:19:45 +0200, "Tomek" <tomek_35_@wp.pl> wrote:

> Dobrze hm no próbowałem 1+2 ( w/g instrukcji channel A dimm 0/1 ) i 1+3 i
> nic. Dałem Load optimal i nic. W sumie po to dokupiłem te 2gie 512mega żeby
> proc rozwinął skrzydła...... Jeśli 1 GB widzi w biosie i windzie to znaczy
> styk jest dobry.

Obsadź moduły w slotach 1 i 3 (kolor chyba niebieski). Zrób upgrade
biosu do najnowszej wersji i załaduj defaultowe ustawienia w biosie.

> Obie kości są DDR 400 elixira, z tymże różnica w dacie zakupu ( i pewnie
> produkcji ) jest =13 miesięcy. Obie są CL3.

Jak nie pomoże to idź do tego sklepu, jeśli naprawdę jest znajomy to
pożyczą Ci dwa identyczne moduły pamięci (niekoniecznie Elixir'a). W
Intelach bardzo dobrze sprawdza się Infineon. Sprawdź, czy będzie
działać w Dual-Channel.
Jak się różnymi Intelami zajmowałem (zarówno desktopy jak i serwery),
to z Infineonem nigdy nie było problemów :-P.

--
Pozdrawiam
  Bartek