Re: Czemu mi nie działa dual channel ?

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 21:19:45 MET DST

Użytkownik "Gobli" <gobli@vp.pl> napisał w wiadomości
news:dcbakj$r74$1@inews.gazeta.pl...

> hmm... płytkę mam tę samą, ale pracują w dualu.na pewno dobrzer kości
> włożyłeś...?
> (u mnie się w single nie da nawet, tylko w dualu mogę, więc nie wiemgdzie
> przestawić :/ )

Dobrze hm no próbowałem 1+2 ( w/g instrukcji channel A dimm 0/1 ) i 1+3 i
nic. Dałem Load optimal i nic. W sumie po to dokupiłem te 2gie 512mega żeby
proc rozwinął skrzydła...... Jeśli 1 GB widzi w biosie i windzie to znaczy
styk jest dobry.
Obie kości są DDR 400 elixira, z tymże różnica w dacie zakupu ( i pewnie
produkcji ) jest =13 miesięcy. Obie są CL3.