Re: Które notebooki najmniej awaryjne?

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 01:30:00 MET DST

"Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> skrev i meddelandet
news:42e8ff9a$3@news.home.net.pl...

> Nie chciałbym tu wywołać flejma, ale przymierzam się do zakupu jakiegoś
> starszego notebooka i jestem ciekawy, jakie są Wasze doświadczenia z
> awaryjnością sprzętu różnych marek. Intersuje mnie klasyfikacja
> następujących marek: IBM, Dell, Toshiba, Compaq, HP, Panasonic i ew.
> Fujitsu-Siemens.

Mam doswiadczenia z dwoma IBM Think Pad i jednym Fujitsu Siemens.
Co ciekawe, kupilam najpierw jednego IBMa, ktory od razu zaczal sie psuc.
Wymienili mi go na nowego, i znow ten sam problem. Po kolejnych wizytach w
sklepie dostalam zwrot kasy, za ktora kupilam FujitsuSiemensa. Dzialal w
zasadzie dobrze, po 2-3 latach padl zupelnie. Gdy zaczelam drazyc temat,
znajomy powiedzial mi, iz lapotopy sa obliczone na 3 lata, wiec nie powinnam
miec zludzen. Oddalam go jednak do naprawy, skad zadzwoniono do mnie po
jakims czasie, z pytaniem co maja dalej robic - naprawa bedzie kosztowala co
najmniej tyle co nowy wtedy (8 tys zl), ale gornego pulapu nie moga okreslic
;-) Czy moze maja mi go zwrocic, wtedy place 250 zl za zdiagnozowanie. Jesli
go zostawie w serwisie, nie place nic. Tak wiec po moim slicznym
zieloniutkim F-S pozostal mi kabel, bateria i pare innych drobiazgow.

Uff... Jutro odbieram nowego laptopa, Acer Ferrari 3400. Slyszalam o nich i
dobre i zle opinie, ale coz, nic innego poza ryzykiem mi nie pozostalo.

Jesli chodzi o Toshibe, znam ja tylko od strony softwerowej, (np. ciagle
problemy z instalacja, uzytkowaniem programow, itp). HP-Compaq testowalam
niedawno i tez mi sie nie podobal (niewygodnie wysoki, "gruby" oraz pomimo
tego iz bylo nowy, chodzil bardzo wolno!). Na temat Dellow slyszalam rozne
opinie. Jakis czas temu moj szef chcial sie okazac bardzo uczynnym
czlowiekiem i na moja prosbe o laptopa, wyciagnal dwie torby, z ktorych
mialam sobie wybrac jeden! Zamiast jednak ucieszyc sie, przezornie wlaczylam
jeden, a moje oczy ujrzal sliczny obrazek-logo Win 3.11! Jesli wiec ten
komputer wytrzymal tak zamierzchle czasy, nie jest to chyba najgorsza firma
;-) Tez zastanawialam sie nad Dellem, ale przewazyl czynnik cenowy i dlatego
wybralam Acera, ktory jest teraz najlepiej sprzedajaca sie firma (w
Szwecji).

Pozdrawiam, Magda