Które notebooki najmniej awaryjne?

Autor: Maciej Wójcik <wmaciej_at_.N.O.post.S.P.A.M.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 17:55:03 MET DST

Witam!

Nie chciałbym tu wywołać flejma, ale przymierzam się do zakupu jakiegoś
starszego notebooka i jestem ciekawy, jakie są Wasze doświadczenia z
awaryjnością sprzętu różnych marek. Intersuje mnie klasyfikacja
następujących marek: IBM, Dell, Toshiba, Compaq, HP, Panasonic i ew.
Fujitsu-Siemens.
Wiem, że wszystko zależy od modelu i konkretnego egzemplarza, ale chodzi mi
o takie ogólne opinie dotyczące tego, czy i jak często spotykaliście się z
popsutymi notebookami powyższych marek.
Z góry dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam,