Re: jaki zasilacz do 250zł

Autor: 666 <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 20:19:46 MET DST

Użytkownik "Wojtek K" <wojciechkuzia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dc8apu$s60$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wiatrak na procu ma ustawione 1500 rpm:
> http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=30_65&products_id=590
>
> Wiatrak na karcie graficznej ma 1200 rpm
> http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=103_96&products_id=389
>
> Wiatrak w obudowie ma 1700 rpm, jest zamocowany na gumowych kołkach.
> http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=30_65&products_id=600
>
> I na konfiguracji którą podałem, nie słyszę szumu zasilaczam tylko szum z
> wentylatora wydmuchującego powietrze z obudowy. A kiedy wyłączę ten
> wentylator wentylator to nie słyszę zasilacza, tylko dysk twardy.

> [...]
Stary komputer na p III bez zadnych pradozernych elementow.
Wentyl tylko na procesorze boxowy (5 lat, swoja droga tez
zaczal szumiec ostatnio, ale jeszcze nie tak zle jak zasilacz)
i w zasilaczu.
Rowniez slysze u siebie dysk, ale tylko podczas intensywnej pracy
przebija zasilacz. Wedlug mnie masz duzy poziom halasu i jestes
przyzwyczajony. Ja mam duzo mniej wymagajacy w kwestii chlodzenia
komputer i pewnie jest ogolnie cichszy. Porownujac jednak inne
zasilacze jakie mialem/slyszalem ten jest glosny, pod wzgledem
szumu stoi slabiej niz byle noname'y. Nie mowie ze jest jakis
ekstremalnie zly, ale za 250 to da sie znalezc cos lepszego.
Chociaz jezeli autor watku posiada 101 wentyli, to pewnie mu to
zwisa i moze spokojnie oszczedzic, bo ten model kosztuje
jakies 190 w sklepie.