Re: jaki zasilacz do 250zł

Autor: Wojtek K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 17:57:35 MET DST

666 napisał(a):

> Użytkownik "Wojtek K" <wojciechkuzia@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:dc82tu$ovh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ja mam taki i bez problemu sie go slyszy. Mam w obudowie wiatrak
> tylko na zasilaczu i procesorze. Jest na pewno jednym z najglosniejszych
> zasilaczy jakie widzialem. Jak sam piszesz masz wiatrak dodatkowy
> 80mm, karte grafiki z wiatraczkiem (tak przynajmniej mi sie wydaje),
> wentyl na procesor i chipset(? zgaduje oczywiscie), wiec masz prawo
> go nie slyszec z ogolnego szumu (ew pracuje na nizszych obrotach bo
> [...]
Wiatrak na procu ma ustawione 1500 rpm:
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=30_65&products_id=590

Wiatrak na karcie graficznej ma 1200 rpm
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=103_96&products_id=389

Wiatrak w obudowie ma 1700 rpm, jest zamocowany na gumowych kołkach.
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=30_65&products_id=600

I na konfiguracji którą podałem, nie słyszę szumu zasilaczam tylko szum
z wentylatora wydmuchującego powietrze z obudowy. A kiedy wyłączę ten
wentylator wentylator to nie słyszę zasilacza, tylko dysk twardy.

Nie wiem co Ty podłączyłeś ani jak podłączyłeś do tego chiefteca, że
zasilacz Ci tak szumi. Czy zasilacz jest nagrzany ?

Wojtek

--
www.bicykle.waw.pl - opinie o sklepach, sprzęcie. Opisy tras rowerowych.