Re: Socket A zamiast Socket 754

Autor: Szczur <szczurman_at_WYTNIJTOo2.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 20:40:59 MET DST

Dnia Tue, 26 Jul 2005 20:16:04 +0200, Michal Bien napisał(a):

> Oczywiscie - zreszta co to za sklep, ktory sprzedal niezbyt
> zorientowanemu klientowi procesor i plyte pod inne gzniazda i nawet sie nie
> zajaknal ze to razem nie zadziala i czy na pewno wie co klient robi - z
> okolicznosci pewnie bylo widac ze to maq byc modernizacja.

ten sklep to proline we Wroclawiu, tez mnie ciekawi, ze sprzedawca nawet
sie nie zapytal czy to na socket A czy 754 skoro kumpel kilka godzin
wczesniej kupil tam plyte glowna ktora sprzedawca doradzil (Gigabyte
GA-K8NS bo twierdzil, ze Asus K8N ktory polecalem kumplowi do AMD 64 2800+
jest najbardziej awaryjna plyta?!).