Re: ustawienie biosu

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 20:37:48 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:mcw3cc1hfc3s$.dlg@irish.pl...
> OK, zajrzyj sobie tu: http://je.pl/e7nx. W szczególności polecam
> fragment: "A cordless mouse can communicate with the computer to
> which it is connected, but not vice versa. The cordless mouse
> therefore does not know whether your computer is switched on or off."
> co znaczy mniej więcej że mysz nie odbiera żadnych info od kompa i
> nie ma pojęcia czy komp jest właczony czy nie. Timer wewnątrz myszy
> stopniowo podczas bezczynności obniża stopień gotowości myszy (jest
> ich kilka) aż dopóki dioda na myszy nie miga raz na 2 sek. I tak ma
> migać póki komp jest wyłaczony. Jeśli jest inaczej to ja nic ci
> więcej nie powiem - mysz jest popsuta :)

oki. A weś zobacz ten: http://tiny.pl/qgq3
a dokładnie to:
"For corded mice the situation is somewhat different. When you switch off
the computer, this does not always include the connection area. This means
that power is still being supplied to the mouse via the PS/2 connector and
the mouse therefore flashes. Only by switching off the computer completely
(i.e. unplugging it) can you ensure that peripheral devices connected to it
are not supplied with continuous current."