Re: BenQ DVD+/-RW DW1640

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz(.)net_at_remove.this>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 11:17:14 MET DST

John Doe wrote:

> mam pytanko o tytulowa nagrywarke BenQ DVD+/-RW DW1640
> - chodzi mi zwlaszcza o porownanie z glownym konkurentem
> Lite-ON DVD+/-RW SOHW-1693S o ktorym jest tak wiele
> pozytywnych komentarzy:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18206
> czy sa jakies argumenty, ktore pozwolilyby przechylic szale
> na korzysc jednej lub drugiej nagrywarki (moze sa jakies inne
> w tym segmencie cenowym ?)

Liton i Samsung to najgorsze shity jakie sa na rynku nagrywarek DVD.
Wypalaja bez problemów, tylko potem moga wystepować problemy z czytaniem.
Tylko te firmy nie wprowadziły do tej pory korekcji mocy lasera w czasie
nagrywania. Podsumowujac omijaj szerokim łukiem Liteony, Samsungi i ich
OEM'y (np. Sony).

> i jeszcze jedno - czy warto kupowac teraz czy tez wkrotce
> wejda jakies inne technologie - chodzi mi o to czy np. wkrotce
> zapowiada sie na jakies wzbogacenie rynku o jeszcze
> szybsze lub lepsze nagrywarki ??? warto na cos poczekac ?

Kup pudełkowa wersje Benq DW1640 (~210zł), bedziesz zadowolony.

--
pozdrawiam
      Mikolaj