BenQ DVD+/-RW DW1640

Autor: John Doe <webtrust_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 23:43:42 MET DST

mam pytanko o tytulowa nagrywarke BenQ DVD+/-RW DW1640
- chodzi mi zwlaszcza o porownanie z glownym konkurentem
Lite-ON DVD+/-RW SOHW-1693S o ktorym jest tak wiele
pozytywnych komentarzy:
czy sa jakies argumenty, ktore pozwolilyby przechylic szale
na korzysc jednej lub drugiej nagrywarki (moze sa jakies inne
w tym segmencie cenowym ?)

i jeszcze jedno - czy warto kupowac teraz czy tez wkrotce
wejda jakies inne technologie - chodzi mi o to czy np. wkrotce
zapowiada sie na jakies wzbogacenie rynku o jeszcze
szybsze lub lepsze nagrywarki ??? warto na cos poczekac ?

thx.
joe