Re: Urządzenie wielofunkcyjne czy osobne urzadzenia?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 21:48:49 MET DST

smajko wrote:
> Witam
>
> Chcialem sobie kupic drukarke to uzytku domowego, przypadkiem
> zauwazylem ze mozna dosc tanio kupic urzadzenia wielofunkcyjne ktore
> oprocz drukarki maja takze skaner i kopierke. Sam pomysl dla mnie
> super, bo czasem tez cos musi czlowiek zeskanowac czy skopiowac,
> podejrzane jest jednak dla mnie ze cena takiego cuda jest podobna do
> drukarki. Moje pytanie czy warto to brac??? Jakis haczyk w tym tkwi??
> Najtanszy jest LEXMARK ale z ta firma to mm na pienku bo pamietam te
> sztuczki z drukarkami bez tuszu :))) wiec chce sie upewnic. Prosze wiec
> [...]

Używam od póltora roku Lexmarka X6170 i jestem w miarę zadowolony.
Trochę zastrzeżeń budzi podajnik kartek kopiarki/skanera. Zdarza się że
zacina się papier gdy kartki są lekko "zmęczone". Poza tym jestem
zadowolony zarówno jeśli mówimy o jakości jak i trwałości. Najczęściej
używam urządzenia w roli skanera, następnie drukarki. jako Fax
sporadycznie.
Generalnie: jeśli nie oczekujemy b.wysokiej jakości to jest to dobre
rozwiązanie, oszczędza miejsce. Gdy oczekujemy b.wysokiej jakości lepiej
pewnie kupić specjalizowane urządzenie (jak ze wszystkim).
Tusze dość odporne na wysechanie. Nieraz urządzeni stało nie użyte ponad
miesiąc i nic się nie działo, nigdy nie używałem go bardzo intesywnie,
choć dzisiaj wydrukowałem archiwum maili tj. ok 300 stron

Pozdr.
Wojtek