Urządzenie wielofunkcyjne czy osobne urzadzenia?

Autor: smajko <smajko_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 14:03:40 MET DST

Witam

Chcialem sobie kupic drukarke to uzytku domowego, przypadkiem
zauwazylem ze mozna dosc tanio kupic urzadzenia wielofunkcyjne ktore
oprocz drukarki maja takze skaner i kopierke. Sam pomysl dla mnie
super, bo czasem tez cos musi czlowiek zeskanowac czy skopiowac,
podejrzane jest jednak dla mnie ze cena takiego cuda jest podobna do
drukarki. Moje pytanie czy warto to brac??? Jakis haczyk w tym tkwi??
Najtanszy jest LEXMARK ale z ta firma to mm na pienku bo pamietam te
sztuczki z drukarkami bez tuszu :))) wiec chce sie upewnic. Prosze wiec
o opinie.

Z gory dzieki za info

Pozdrawiam

smajko