Re: Problem ze sperztem.

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 01:31:05 MET DST

Użytkownik "Paweł" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał

ciach!

Nie bardzo chce mi sie wiezyc ze plyta sama z siebie pali karte graficzna.
IMHO Jezeliby palila to odrazu po wlozeniu.
Wszystko zgaslo czyli co zgaslo? Caly komputer sie wylaczyl czy tylko
monitor nie dostawal sygnalu z karty graficznej?
Gdybys sprawdzil to na innej karcie.... ;) to bys mial pewnosc.

Moze to karta sie przegrzewa? Obecnie popularne sa biurka z wneka na
komputer - po wlozeniu tam komputera w zamknietej obudowie mamy istny
piecyk, do tego karta z radiatorem .... minie troche czasu i po ptokach.

Oczywiscie padniety sprzet na gwarancji podlega jej, ale ja na wlasne reke z
ciekawosci doszedlbym metoda prob i bledow o co tu chodzi.

pozdrawiam, aidahow