Problem ze sperztem.

Autor: Paweł <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 09:51:49 MET DST

Mam taki problem:
Kupiłem w hurtowni komputerów- cześci, na cały zestaw,
zmontowałem, uruchomił sie , zaczałem konfiguracje, i wszstko zgasło,
po kolejnych testach wyszło że spalona została karta grafiki.
Weic odesłałem do hurtowni, dostałem nową karte, Tym razem udało mi sie
zainstalować windowsa, i po około 2 godzinach, znów ciemno, po testach
wyszło że znów sie spaliła grafika.
Wychdozi na to ze nowa pł główna pali karty grafiki. Nie wiem co teraz
zrobić. Oddać znów do rekalamcji ? Płyte gł moge oddać, ale przecież czy
sklep odpowiada za to że spaliłem sobie karte grafiki ? Nie wiem czy mam
to ukrywać? czy powiedzieć jak było ?
płyta to asrock up600, grafika to fx5200-. ale to przecież nie ma
znaczenia...