Re: Chieftec 360W SF

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 22:11:42 MET DST

Jolly Roger <dsbrak@maila.w.pl> napisał:
> Trochę sobie pokręciłeś proca

Bez o/c tez występują problemy które opisałem.

> i kartę

Karta pracowała na wyższych ustawieniach w innych kompach i 100%
stabilności.

>(a byćmoże i RAM)

Ram jest 100% default.

> i niestety
> coś jest niestabilne. Przelć cały system programikiem Prime (tak ze
> 12 godzin wystarczy) i zobacz czy się program nie wywali z błędem.

Dzisiaj na noc go zostawie.

> Kondensatory na płycie? Zobacz czy nie są (szczególnie te wokół
> procesora i karty graficznej) wybrzuszone lub czy nie wycieka z nich
> elektrolit.

Tak na oko wyglądają dobrze ale na procku mam Zalmana 7000A który zasłania
sporo kondensatorków przy sockecie więc dokładnie nie ma jak tego obejrzeć.

> Proc albo ukruszony, albo przysmażony. Dawałeś mu kiedyś zbyt wysokie
> napięcie (1.8V+)

Nigdy nie miał więcej niż 1.8V.
Chyba płyte trzeba bedzie wymienić bo nawet jeśli to nie ona to i tak
pozostaje fakt jej problematycznego działania.

--
Pozdrawiam
PhoeniX