Re: Chieftec 360W SF

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 21:01:58 MET DST

Dnia Sat, 23 Jul 2005 18:50:30 +0200, PhoeniX napisał(a):

> Zdarza się od czasu do czasu że Battelfield 2 zwiśnie sobie po kilkunastu
> albo kilkudziesięciu minutach grania. Niekiedy działa dobrze przez wiele
> godzin. Zwiśnięcie polega na zamrożeniu obrazu z piszczącym dźwiękiem który
> dalej leci tak że często słychać odgłosy z toczącej się gry. Z takiego stanu
> udało mi się raz przejść do pulpitu ale wtedy zwisł na amen.

Trochę sobie pokręciłeś proca i kartę (a byćmoże i RAM) i niestety coś jest
niestabilne. Przelć cały system programikiem Prime (tak ze 12 godzin
wystarczy) i zobacz czy się program nie wywali z błędem.

> To jeden objaw. Drugi jest taki że komp nie zawsze wstaje.Niekiedy (ok.raz
> na tydzień) zdarzy się mu nie wstać na co płyta reaguje resetem ustawień
> biosu do wartości domyślnych. Dzieje się to nawet bez jakiegokolwiek o/c.

Kondensatory na płycie? Zobacz czy nie są (szczególnie te wokół procesora i
karty graficznej) wybrzuszone lub czy nie wycieka z nich elektrolit.

> Trzecia sprawa która być może jest powiązana z wachaniami napięć to że przy
> AGP 8x w czasie grania zdarza się że obraz niknie, czarny ekran.

Podkręcona karta/ gryzące się sterowniki. Daj AGP x4 - spadek wydajności
żaden.

> I dosyć dziwna sprawa z procesorem który przy nominalnym taktowaniu (2600+)
> nie pracuje stabilnie przy nominalnym napięciu 1.6V. Dopiero podniesienie do
> 1.75V daje stabilną prace na nominalnym jak i przetaktowanym do 2.2Ghz
> (2700+) procku.

Proc albo ukruszony, albo przysmażony. Dawałeś mu kiedyś zbyt wysokie
napięcie (1.8V+)

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]