Re: [OT]Chwale serwis Creative Labs

Autor: Cezar Ponti <pegazzzUSUN_at_poczta.fm>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 10:45:20 MET DST

> Mialem maly problem z odtwarzaczem mp3 (muvo N200). Ulamal sie wypustek w
> klapce od baterii, dlatego nie moglem tej klapki zamknac. Ponadto
> sluchawki zaczely "buczec". Napisalem przez strone do serwisu, tam bez
> zbednych pytan i watpliwosci przyslali mi te 2 rzeczy. Najlepsze jest to,
> ze serwis znajduje sie w Irlandii i z tego to kraju przyszla paczka. To mi
> sie podoba :)

Zazdroszcze !
ja kupilem philipsa nike za prawie 1000 zl
po miesiacu spier.... sie sluchawki tzn gumki odpadly ze sluchawek
te opatulajace. Plus do tego od poczatku skury.... nie odtwarzal
plyt cdr-w dalem do serwisu wypieli sie jak na idiote i powiedzieli
ze to nie podlega gwarancji zrobilem awanture ale nic nie dalo...
Sluchawki zakladalem 4-5 razy po tym sie rozp... pozniej jak uzywalem
bez tych gumek wypadla kolejna z nich czesc i mialem pol ucha zakrwawionego
bo mi poprzecinala malzowine...

Nie wiem jak jest z innymi rzeczami philipsa ale to bylo moje najgorsze
przejscie
z serwisem a w serwisach sporo bylem...