[OT]Chwale serwis Creative Labs

Autor: $lav$ <slavs.spamerze_ssij_at_aster.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 21:17:32 MET DST

Mialem maly problem z odtwarzaczem mp3 (muvo N200). Ulamal sie wypustek w
klapce od baterii, dlatego nie moglem tej klapki zamknac. Ponadto sluchawki
zaczely "buczec". Napisalem przez strone do serwisu, tam bez zbednych pytan
i watpliwosci przyslali mi te 2 rzeczy. Najlepsze jest to, ze serwis
znajduje sie w Irlandii i z tego to kraju przyszla paczka. To mi sie podoba
:)

--
pozdro
$lav$