Re: PII 400MHz vs. Celeron 466MHz

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 23:42:14 MET DST

Niejaki/a Eneuel Leszek Ciszewski w wiadomości
<news:dbp483$m7u$1@inews.gazeta.pl> stwierdził(a) jakoby:

> To antyargument -- ładniejsze zostaw na półce, obok komputera,
> zamiast wewnątrz, gdzie nikt nie patrzy poza być może krasnoludkami
> itp. stworzeniami. :) (które może mają inny gust niż Ty)

Niestety, tak się nie da - biorąc P2 muszę oddać Celerona :) A tak, z racji
że w tym komputerze cały czas się grzebie, pooglądam go sobie czasami :)

> Ja bym podmienił na pewno, choćby w tym celu, aby się przekonać
> o potędze malutkich (w stosunku do RAMów) ale sprytnych cachów. :)

Coż, jest w tym trochę racji, przypominając sobie chociażby bez-cache'owe
VIA C3, którym mimo zegarów sięgających gigaherców nie udaje się przegonić
połowę wolniejszych Celeronów...

Tak sobie myślę, że z racji większego cache'u owe P2 będzie lepsze w
bardziej skomplikowanych obliczeniach. Tak więc jest szansa że pokaże
pewien pazur w Divx'ach? Chociażby pazurek? :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//