Re: PII 400MHz vs. Celeron 466MHz

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 23:31:29 MET DST

"Wojciech Michalczuk" 150gicu6btgb9$.dlg@a.dlaczego.tu.nie.ma.klamek

> Hm, nie nazbyt optymistycznie? Rozumiem rolę Cache'u i szybszej magistrali,
> ale Celeron 600 ma półtora raza większy zegar!

Nie wdając się w to, czy akurat 600 i 400 -- cache są sprytnie zarządzane. :)
Wyłącz (w BIOSie) u siebie w ogóle cache obu poziomów -- a zobaczysz RÓZNICĘ. :)

> [..] A w dodatku PII ma ładniejszą obudowę :>

To antyargument -- ładniejsze zostaw na półce, obok komputera,
zamiast wewnątrz, gdzie nikt nie patrzy poza być może krasnoludkami
itp. stworzeniami. :) (które może mają inny gust niż Ty)

Ja bym podmienił na pewno, choćby w tym celu, aby się przekonać
o potędze malutkich (w stosunku do RAMów) ale sprytnych cachów. :)

E. :)