Re: WLAN router/acces point - jaki?

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 11:59:35 MET DST

Użytkownik "bezrobotny" <NOSPAMtralala76@go2.pl> napisał w wiadomości
news:dbii5j$nn3$1@atlantis.news.tpi.pl...
>a nie napisałeś chyba jak dostarcza Ci ten internet, po WANie czy po
>WLANie? i jak chcesz podłączyć komputery...

...po WANie.
Od strany usługodawcy kabel do routera/acces point'a.
Z tegoż do 5-ciu kompów bezprzewodowo (najdalej z parteru na II piętro). W 4
kompach karty sieciowe WLAN no PCI a w piątym na PCMCIA (laptop).

> zasugerowałbym może Ovisa z APPro - chyba jedyne pewne rozwiązanie z
> podziałem pasma - ja nie stestowałem, tylko słyszałem... tylko nie wiem z
> czego na co on tam może rutować...
>
> choć myślę, że z jednym urządzeniem to Ci się nie uda, a jeszcze za 300 to
> już prawie na pewno nie...

Coś słyszałem o linksysie (nie pamietam modelu), który miał taką
funkcjonalność.

pozdr

karol
odpowiiadając usuń "usunto." w adresie