Re: WLAN router/acces point - jaki?

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 11:45:54 MET DST

a nie napisałeś chyba jak dostarcza Ci ten internet, po
WANie czy po WLANie? i jak chcesz podłączyć komputery...
zasugerowałbym może Ovisa z APPro - chyba jedyne pewne
rozwiązanie z podziałem pasma - ja nie stestowałem, tylko
słyszałem... tylko nie wiem z czego na co on tam może
rutować...

choć myślę, że z jednym urządzeniem to Ci się nie uda, a
jeszcze za 300 to już prawie na pewno nie...