Re: Problem z ATI

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 20:22:47 MET DST

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:4t4nbcdqspiw.185ihc3e8kdz4.dlg@40tude.net...
> [...]
> prawidłowe. Delikwent, który założył wątek, w swojej lakoniczności i
> wątpliwej wiedzy nie wspomniał, czy gra uruchomiła mu się za pierwszym
> razem
> w oknie czy w fullscreenie. Praktycznie nie grywam (w moim wieku to już
> raczej nie bawi), ale nie spotkałem się z programem typu "gra", który
> działa
> tylko i wyłącznie w oknie - to byłoby chyba niezbyt rozsądne ze strony
> autorów gry. Ofkos jesteś pewny, że u CodeBoya mimo niewłaściwych/braku
> ustawień monitora gra odpaliła się w taki sam sposób?

Nie grywasz, nie uzywasz, nie masz pojecia o czym piszesz. Ta gra
chodzi w oknie - wyraznie bylo napisane ze wylacza sie jak wlacza
widok 3d (ktory renderuje obraz w jednym z wewnetrznych okien). Malo
wiesz skoro nigdy nie widziales gry w oknie.

> A nawet jeśli tak, to pisałem o zmianie odświeżania, a nie o zmianie
> rozdzielczości - nie testowałem, jaki wpływ mają nieprawidłowe
> ustawienia
> monitora w przypadku wejścia w tryb 3d w oknie, jeśli ten tryb jest
> ustawiony na inne odświeżanie, ale monitor nie wyłączył się bez powodu.

Musisz wiec przeczytac to co sam napisales, pewnie starcza skleroza.
A czemu mialoby sie odswiezanie zmienic skoro gra chodzi w oknie?

> A co to zmienia w fakcie, że prawdopodobnie gość działał na "monitorze
> domyślnym"?

To sie odnosilo do czesci o zamieszaniu ze sterownikami. Pisales o
jakichs cudach na kiju, podczas gdy nie bylo powiedziane ze dzieje
sie cokolwiek innego niz na "czystej instalacji".

> No to teraz zabierzemy Ci drivercleanera, którego nie wszyscy znają/mają
> teraz się pobaw :P. Ba, fakt, że istnieje taki program jak
> drivercleaner,
> najlepiej świadczy o tym, że w wingównie łatwo zrobić szambo
> pozostawiając
> poprzednie sterowniki.

Ten program to tylko automatyzacja tego, co powinny robic catalysty gdyby
byly dobrze napisane. Zreszta nie tylko windows mozna polozyc zlymi
sterownikami. Tego ze mi ktos zabierze tez sie nie obawiam, bo spokojnie
moglbym sobie sam go napisac.

> Nie było mowy o ilości 3dmarków, jak zapuszczam taki program to jest to
> drugorzędna część wyniku testu.
> Delikwent wspominał coś o reklamowaniu swojej karty? I może uważasz, że
> gwarant będzie testował jej sprawność "tym, co chcesz używać"? To może

Nie bylo mowy o reklamacji, tylko o tym czy slusznie narzeka na ati.
Powiedz co by dalo mu uruchomienie 3dmarka?

> Być może, ale co mnie to obchodzi? I jak to się ma do meritum wątku?
> (To były, trudne słówko, retoryczne pytania).
> Poza tym skoro tak, to przesiądź się z tego powodu na nvidię, dla mnie
> zalety ati są istotne, a sposób instalacji sterowników nie, tym
> bardziej, że
> w zasadzie _nigdy_ nie miałem przypadku konieczności ich zmiany na
> nowszą
> wersję.

Skoro ciebie nie obchodzi to nie wypisuj madrosci. Skoro sterowniki nowe
nie sa potrzebne to czemu ciagle wychodza?

> Sterowniki ATi odinstalowywują się poprzez dodaj/usuń _wystarczająco_
> dobrze, aby można było skutecznie używać ich nowej wersji. Problem w
> tym, że

Wlasnie o to chodzi ze sie nie odinstalowuja dobrze.

Idz na slonce bo rownie dobrze moge tobie napisac, ze czepiles sie
"wingowna" bo jestes lamerem i nie umiesz sobie z nim radzic. Daruj
tez sobie dziecinne pisanie bo w rzeczywistosci bys sie nie odwazyl
tak do mnie mowic.