Re: Porady

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 13:39:57 MET DST

Dnia Mon, 18 Jul 2005 11:29:27 +0000 (UTC), Uwencjusz napisał(a):

> A więc jesli wezme Athlona 3000 w wersji OEM strace:
> - 3 letnio gwarancje

Ta 3-letnia gwarancja i tak nic nie daje

> - boxowy wiatrak
> cos jeszcze?

pudełko ;)

> zyskam:

- Cichszą pracę (i wcale nie mówię tu o niewielkiej różnicy)
- lepszą wydajność (przy podkręcaniu wydajność mocno się przydaje)
- niższą cenę

> - ok 100zl zgadza sie

tak jest

> taki Freezer64 pokryje mi róznicę w cenie?

Oczywiście. I nawet na piwo zostanie :)

> A jesli chodzi o obudowe to za ok 150 zl razem z zasilaczem
> co wybrac

Coś od modecoma z ichnimi zasilaczami. Najlepiej by było jak byś trafił na
zasilacz Modecom 300 lub 350 GT/GTF. Chociaż Feel 350 też taki zestaw
pociągnie. Zazwyczaj w Modecomie Prostation siedziały 300GT/GTF, ale już
dawno ich nie brałem. Trzeba by się było dowiedzieć u sprzedawcy.

> prosze jeszcze raz o podsumowanie bo nie znam cen.

A gdzie będziesz kupował? Różnica w cenach między różnymi sklepami sięga
15%.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]