Re: Porady

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 13:29:27 MET DST

Jolly Roger <dsbrak@maila.w.pl> napisał(a):

> [...]
> Waga - tutaj w ogóle nie ma porównania. Pentagram to kawał kloca.
> Gabarytowo też nie ma porównania. Za to na skupie złomu pentagram będzie
> cenniejszy - 600g miedzi ;)
>
> Całościowo minimalnie lepszy jest Freezer64, ale ja używam QVC-100Cu. Praca
> na 950 jest dla mnie ogromną zaletą. No i w moim przypadku jak nie używam
> gier to mogę proca chłodzić pasywnie na tym pentagramie (na 2.7 GHz), co w
> przypadku Freezera64 nie jest możliwe. Dla większości używtkowników
> Freezer64 będzie jednak lepszym wyborem. Cena i wydajność freezera miodzio.

Dodatkowe

> Wydajność SATA2 vs SATA jest taka sama. Tutaj mamy do czynienia z fizycznym
> ograniczeniem dysków i nawet SATA 10 nie pomoże.

A więc jesli wezme Athlona 3000 w wersji OEM strace:
 - 3 letnio gwarancje
 - boxowy wiatrak
 cos jeszcze?
zyskam:
 - ok 100zl zgadza sie
 taki Freezer64 pokryje mi róznicę w cenie?

A jesli chodzi o obudowe to za ok 150 zl razem z zasilaczem
 co wybrac
prosze jeszcze raz o podsumowanie bo nie znam cen.