Re: Porady

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 12:21:34 MET DST

Uwencjusz napisał(a):

> Slyszalem ze wersja BOX ma naprawde dobry wiatrak, a poza tym szkoda by
> bylo tej gwarancji

No jeśli nie podkręcasz to ci starczy. ale niektórzy mówią tutaj o
_ciszy_ i o podkręcaniu. Przejrzyj archiwum, może znajdzesz coś o
wentylatorach.

> Wybor padl na ta plytke poniewaz jest niezle wyposazona i ma dobra wydajnosc.

To ją bierze, ewentualnie jakiś mniej wyposazony model. Gigabyte ma
pasywne chłodzenie na mostku.

> Czy jedna kosc Twinmosa o pojemnosci 512MB jest szybsza od duala Kingstona
> 2*256MB ??

Twinmosy mają CAS Latency na poziomie 2,5, natomiast kingstony CL 3.
Generalnie nie ma między nimi większej różnicy, ale Kingstony są droższe
od Twinmosów. A poza tym wydaje mi się, że za jakiś czas zechcesz
dorzucić drugą kość pamięci, więc kupując 1 x 512 zamiast 2 x 256 masz
wolny dodatkowy slot. choc z drugiej strony wątpię czy zapenisz
wszystkie cztery (a może trzy) sloty.

> Nie chce rezygnowac z dobrej plyty glownej czy procesora na rzecz karty
> graf. Poza tym karte graficzna mozna zawsze zmienic po jakims czasie.
> Maniakiem gier nie jestem, a poza tym na ustawieniach typu medium tez da sie
> pograc

Tutaj nie jestem w temacie. Oczywiście grafa na PCI-E. Nie wiem jaka
grafika jest teraz dobra, i w dobrej cenie. Może jakiś GT6600? Strzelam.
Po prostu nie wiem :)

> Pomyslimy :]

Myslcie, myślcie. Polecam www.komputronik.pl obejrzysz te obudowy,
zobaczysz opisy itd. Później wycieczka "na miasto", przeglądanie cen,
wybór sklepu, negocjacje i zakup.
Polcecam negocjować ceny, zwłaszcza jeżeli płacisz gotówką. Oczywiście
część osób jest innego zdania.

> Thx.

Bardzo proszę.

--