Re: Na ile wystarczy moj sprzecik?

Autor: jerriest <jerriest_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 16:43:07 MET DST

"Mephisto2oo5" <mephisto@msi.pl> wrote in message
news:dbdpno$gmu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "jerriest" <jerriest@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> na

> podales

> Przeplaciłeś i t za****ście, ale cóż, ponoć bogatemu wszystko wolno ;-)
>

> Pozdr.

A jeszcze o hd WD120GB nie wspomnialem i skanerek kupsnalem zonce. Sam LCD
kosztowal chyba 2 tys moze 2,2tys. Kupowalem w sklepie co ma najnizsze ceny
w miescie. Zreszta wiadomo, ze za nowosci placi sie extra. Dla przykladu
powiem ze srednie predkosci w LCD byly rok temu 21-25ms a kontrast to 1:250.
czyli samo pudlo wyszlo jakies 3,8 tys. Czyli jak teraz sie cos dobrego i
szybkiego kupuje to tez tyle trzeba dac. Standardowa wielkosc dysku byla
80GB, itp itd

-------
jerriest