Markus Sprungk napisał(a):
> Można i trzeba. Skoro nie masz zaufania do sprzedawcy, czego wypadkową jest
> przeprowadzanie przez Ciebie testów, to po co u niego kupujesz? Handel
> polega na obustronnym zaufaniu a nie podejrzewaniu wszędzie, że Cię ktoś
> oszuka.
Własnie mi taka myśl przyszła do głowy. Przecież handel polega na
obustronnym zaufaniu. Jako sprzedawca zyskam zaufanie klienta
_pokazujac_ mu to co chce, dając prawo do "pobawienia sie". Klient
będzie miał gwarancję, że niczego przed nim nie ukrywam i sprzęt, który
zakupi spełni jego oczekiwania. A za 2 lata wróci po nastepny, albo
podeśle ze dwóch kolegów.
Zadowolony klient powie o dobrej firmie maksymalnie pięciu osobom,
niezadowolony nawet tysiacu.
-- ProximusReceived on Sat Jul 16 12:30:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 16 Jul 2005 - 12:51:13 MET DST