Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 12:26:17 MET DST
Message-ID: <dbanbi$9ll$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Markus Sprungk napisał(a):

> Można i trzeba. Skoro nie masz zaufania do sprzedawcy, czego wypadkową jest
> przeprowadzanie przez Ciebie testów, to po co u niego kupujesz? Handel
> polega na obustronnym zaufaniu a nie podejrzewaniu wszędzie, że Cię ktoś
> oszuka.

Własnie mi taka myśl przyszła do głowy. Przecież handel polega na
obustronnym zaufaniu. Jako sprzedawca zyskam zaufanie klienta
_pokazujac_ mu to co chce, dając prawo do "pobawienia sie". Klient
będzie miał gwarancję, że niczego przed nim nie ukrywam i sprzęt, który
zakupi spełni jego oczekiwania. A za 2 lata wróci po nastepny, albo
podeśle ze dwóch kolegów.
Zadowolony klient powie o dobrej firmie maksymalnie pięciu osobom,
niezadowolony nawet tysiacu.

-- 
Proximus
Received on Sat Jul 16 12:30:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 16 Jul 2005 - 12:51:13 MET DST