Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 03:16:50 MET DST
Message-ID: <2340076.yDlhHcLS5m@latitude>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8

lev@k pisze:

> Neas wrote:
>
>> Trzeba być tez psychicznym, żeby wymagać bzdur od sprzedawców. W końcu
>> ich czas tez kosztuje i takie zachowanie jest po prostu nadużywaniem ich
>> uprzejmości.
>
> Jakiej /uprzejmości/?? Przecież to jest "business" - tu nikt nikomu
> "łaski" nie robi.. Taka sprzedaż jest umową dwustronną - i jak w
> praktycznie każdej umowie to /same strony/ decydują jak daleko się
> posuną/pójda na ustępstwa aby dopiąć swego i osiągnąć "consensus"
> zarazem.. W prawdziwym handlu /nie ma/ czegoś takiego jak "bzdura" -
> istnieje tylko kwestia /opłacalności/..

Nieprawda, są pewne utarte zwyczaje do których nie nalezy testowanie przez
2h laptopa przed kupnem. Łamanie takich zasad można zaliczyć właśnie do
braku kultury (stawia się sprzedawcę przed niepotrzebnym dylematem -- czy
spławić upierdliwego klienta czy tracić czas).

-- 
Notebook Dell Latitude za 799 zł oraz inny sprzęt...
http://www.neas.pl/sprzedam
Received on Fri Jul 15 03:20:21 2005

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Jul 2005 - 03:51:15 MET DST