Re: BIOS

Autor: ROBBO 2 <robbo2k_at_op.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 08:53:50 MET DST

> Płytę może nie, ale EEPROM BIOSu możesz "usmażyć".*

Wyjmujac zworke z polozenia "roboczego" na trzech plytach
odcina sie zasilanie (moze na innych jest inaczej).
Wiec nie widze podstaw do usmazenia,

> No to jest nas dwóch. ;D

Cieszy mnie to.

> A także o przestawieniu zworki i w 99% zwarciu zworki 'power' (sprowadza
> się to przytrzymania włącznika kompa).

W trzech wymienionych plytach podczas zwierania plyta zasilana jest
JEDYNIE z baterii

> Skoro tak to dlaczego zostaje wtedy wyczyszczony CMOS? ;D

Bo plyta zasilana jest w tym czasie z bateri i smie zauwazyc ze
cos nam sie "zwarlo" i ze nalezy wyczyscic bios.
Po wlaczeniu zasilania na 2 z trzech meczonych plytach jest "blad sumy
kontrolnej" i sugestia wejscia do biosu i zapisania.

> *Testowane. Nie pamiętam modelu płyty, ale jakaś na Socket7. Najfajniejsze
> efekty były przy odwrotnym włożeniu kości. ;D

Socket 7 kawal histori.