Re: czy ktoś kupił jakiś dobry laptop z ekranem panoramicznym ?

Autor: Marek Hobler, 'neutrinus' <marek_at_o2.bezsmiecia.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 23:28:58 MET DST

Zbyszek napisał(a):

> Tu bym sie sprzeczal - obraz na matrycy TrueBrite wyglada super - i moglbym
> zaryzykowac stwierdzenie, ze moze sie rownac z crt - oczywiscie jest to
> wyglad "atrakcyjny" a nie "naturalny" - roznica w kolorach mniej wiecej jak
> pomiedzy filmami europejskimi a USA.
wszystko kwestia gustu.....

> A sprawa wyglada tak, ze po prostu przy obecnych cenach ludzie zamiast
> "domowego komputera do wszystkiego" kupuja "domowego laptopa do
> wszystkiego", i mimo, ze lapt 90% czasu stoi w tym samym miejscu na biurko,
> to jest ta swiadomosc, ze mozna go zaniesc do znajmych, wziac na wakacje
> (np. do zgrywania zdjec z aparatu), etc.
hem :)
czyli za jakies 2-3 lata.. na rynku uzywanych bedziemy mieli wysyp
ciezkich, topornych, grzejacych sie laptopow? Z duzymi matrycami....
Heh.... wymontowac matryce.. (sprzedac... dosc drogie sa :) i robimy
maciez obliczeniowa :)

No dobra przekonaliscie mnie...... moze istnieja ludzie ktorym taki
potwor jest w stanie zastapic workstacje. Rozumiem, ze nie zamiezaja go
nosic. Rozumiem ze nie musi byc maly. Rozumiem ze cena jego jest dosc
zblizona do zwyklego PC.... wiec biora laptopa :) makabra.

Dzieki za wyjasnienia. Do tej pory.... te potworne laptopy.... w mojej
swiadomosci mogly sluzyc tylko aby prezes postawil sobie na biurku i
budowal image firmy :) A dla admina cos lekkiego i "lekko" drozszego.

pozdrawiam,
Marek Hobler, 'neutrinus'

--
GNU/Human