Re: czy ktoś kupił jakiś dobry laptop z ekranem panoramicznym ?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 22:43:13 MET DST

"Czajson" <private@exit.pl> wrote in message
news:db108d$p39$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Marek Hobler, 'neutrinus'" <marek@o2.bezsmiecia.pl> napisał
> w wiadomości news:db0g49$eqd$1@atlantis.news.tpi.pl

> Ale się zaplułem. Jak ktoś kupuje laptopa do oglądania filmów to powinien
> szukać modelu z TVout (coraz gorzej znaleźć) albo postawić na biurku jakąś
> 19" CRT, bo nawet ekran panoramiczny w laptopach nie poprawi komfortu
> oglądania.

Tu bym sie sprzeczal - obraz na matrycy TrueBrite wyglada super - i moglbym
zaryzykowac stwierdzenie, ze moze sie rownac z crt - oczywiscie jest to
wyglad "atrakcyjny" a nie "naturalny" - roznica w kolorach mniej wiecej jak
pomiedzy filmami europejskimi a USA.
A sprawa wyglada tak, ze po prostu przy obecnych cenach ludzie zamiast
"domowego komputera do wszystkiego" kupuja "domowego laptopa do
wszystkiego", i mimo, ze lapt 90% czasu stoi w tym samym miejscu na biurko,
to jest ta swiadomosc, ze mozna go zaniesc do znajmych, wziac na wakacje
(np. do zgrywania zdjec z aparatu), etc.

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200 ZM-80, Barracuda 80 160
160 |
| Liteon LDW451S, MS IE 4.0, MS Natural Elite, SM959NF, SB Live!, HPC 360W |
| Diva ISDN, HPLJ 4000, Siemens ID Sensor, Philips Webcam, APC 800VA |